Sunday, December 15, 2013

ინტელის პროექტის მე-7 დღე

ხარაჩოები ე.წ. სკაფოლდინგი - ეს იყო დღევანდელი დღის ძირითადი თემა. ვისაუბრეთ და გავეცანით გარდნერის თეორიას სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეებსა თუ მასწავლებლებზე. გავიგე სწავლების რა ეტაპზე აღწევენ წარმატებას ამა თუ იმ კატეგორიის მოსწავლეები: ვიზუალისტები, აუდიალისტები და კინესთეტიკები. ამ ტიპის მოსწავლეთა საჭიროებები უნდა გავითვალისწინო ჩემს პროექტში. ზემოაღნიშნუილი თეორიის გარდა გავეცანი მასალას დიფერენცირებული სწავლების შესახებ. (მოდული 6, "კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების შესახებ"). შევადგინე ჩემი პროექტისთვის შესაფერისი მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად კითხვარი, რომელიც ნეთელ წარმოდგენას შემიქმნის იმაზე, თუ რა დავალებები შეიძლება მივცე მათ იმისათვის, რომ საკითხები უკეთესად გაიგონ.კითხვარში გათვალისწინებული უნდა იყოს ყველა ტიპის მოსწავლის შესაძლებლობა. ვისწავლე ისიც, თუ როგორ უნდა გადმოვტვირთო ინტერნეტიდან ძველი 97-2003 წლის დოკუმენტები.

No comments:

Post a Comment